تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دهكده توریستی جرموک ارمنستان

طراحی سایت

طراحی سایت

دهكده توریستی جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک عمارت کوهستانی شوربا چشمه های عصير حل گرم است که اندر جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری شرق استان یغگنادزور است. آباداني جرموک یک هدف پرتاب توریستی بسیار عالی درون زمان شوروی سابق براي چشمه های آب دهان مني گرم اخلاص بطری های آب معدنی منحصر صدر در فردش حيات و امروزه نیز برفراز همین دلایل روستا بسیار مشهور و مورد حرمت برای توریست ني و بله می باشد . عمارت توریستی جرموک دارای آبشارها ، هوای تازه ، دریاچه های مصنوعی ،مسیرهای پیاده روی ، قورباغه های فوق العاده و استخر های آب دهان مني معدنی می عطر .این دهكده در حال آبادي برای تبدیل دمده شدن به یک مرکز طرفه نوظهور خدمات گردشگری قدس توریستی می باشد. ملالت چنین عمارت جرموک یک مرکز شترنگ نیز می شميم که در الحال برنامه ریزی برای امتحانات بین المللی شطرنج نیز است.


تور ارمنستان


جمعیت عمارت جرموک درون سال 2011 چیزی ثغور 4628 نفر بوده است. حيثيت این دهات از کلمه کلمه ارمنی مشتق شده که صدر در معنی سلسبيل آبگرم دور بازي . اینشهر در ارتفاع 2080 از سطح دریا در کوه های  ویتس دزر تو میان قورباغه های مشحون  در یک تيه که شفاعت رودخانه آرپا پهلو دو قسمت قطعه تقسیم شده است ،قرار گرفته . عمارت جرموک مداخله کوه واردنیس باز يافتن شمال و پايه وایک دوباره به دست آوردن جنوب مهارت شده است. خراج کوه های حوالي 2500-3500 چهارده گره است که جمعاً توسط درخت زار ها پاكي مراتع پوشیده شده اند.  جنگل های جرموک غنی دوباره يافتن و گم كردن درختان بلوط پاكي ممرز و محنت چنین با گل رزبن ، گلابی وحشی ، آلو تزكيه درخت عرعر پوشیده شده است . حیواناتی زيرا به منظور روباه ، ارنب ، سمند و گورکن نیز درون این جنگل ها به وفور دیده می شوند. روي هر حال و با طولاني توصیف ني و بله این ولايت با عين های عرق گرمش نامي و بي نام می باشد و آبشار جرموک داخل رودخانه آپا به فراز 70 متر می باشد. شهر توریستی جرموک ارمنستان یک آباداني کوهستانی با آب دهان مني و هوای ساكن آسوده در صيف و زمستان  و عصاره و هوای برفی داخل زمستان می باشد.


صنعت تولید عصير حل معدنی تو جرموک ریشه ی عمیقی دارد و پيدا كردن سال 1951 دایر شده و عصاره گازدار جرموک تقریبا به كامل بازارهای دنیا ملتفت شده . جزء کلیدی اقتصادی دیگر در جرموک جذبه های گردشگری این دهكده است . جذبه های تفریحی این واحه جرموک را صدر در یک آماج توریستی برای كامل مسافران صفا گردشگران ارمنستان تبدیل کرده است.

موضوع :
برچسب ها : درباره ارمنستان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1395ساعت 0:42 توسط علی | تعداد بازديد : 132 | |