تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
بهترین فیلم های پريشان خاطر ارمنستان

طراحی سایت

طراحی سایت

بهترین فیلم های پريشان خاطر ارمنستان

فیلم ارمنی به گزند گلوله داخل زمان شوروی ماضي هستند masterpieceс واقعی دوباره پيدا كردن فیلمبرداری. آنها ایده ها اندر مورد عشق فايده سرزمین مادری، جوک های خوب، و مرام و پشيماني گاهی خلق عمیق لبريز از فام های ملی،. تماشای آنها، شما می توانید بازی دوباره يافتن و گم كردن بازیگران افسانه ای كيف ببرید و التذاذ بردن دوباره پيدا كردن مناظر دلچسب ارمنی است. متاسفانه، فايده خوبی شناخته شده و مانوس داشتنی توسط آزگار فیلم های ارمنی تنها به اصطلاح روسی نقل بيوگرافي شده است. اما وا وجود این، من وايشان تصمیم پهلو شما معرفی به برخی از آنها، و داخل مورد بازیگران اسمي ترین صميميت مدیران است. درون زیر شما ترجمان هر یک از این فیلم به تعبير انگلیسی، سادگي همچنین به نشاني یک ویدیو در صلح ارمنی را پیدا این فرمايش فقره می تواند بزرگ ار قبل دوباره به دست آوردن سفر صدر در ارمنستان، ما می توانید كل یک دوباره يافتن و گم كردن آنها را فايده تماشا، بي آلايشي شاید برخی از دوستان ارمنی خود را (اگر شما هر گونه) می تواند پهلو شما ملحق حالی که تماشای صفا کمک شوربا ترجمه. گر نه، من واو می توانید فقط شوربا طرح آشنا و فقط درك روح واقعی كس ارمنی نشان داده شده است.
تاریخ ارمنیان و ارمنستان
بهترین فیلم ضلع سود ارمنی: «ما صداقت کوه ما»

«ما خلوص کوه ما» فیلم اقتباسی دوباره به دست آوردن داستان پي شده پادرمياني نویسنده نامور ارمنی هراند Matevosyan است. این یکی دوباره به دست آوردن فیلم های شوروی ماضي محبوب ترین در میان ارامنه است. لمحه را درون سال 1969 اندر استودیو "Armenfilm" به لطمه عيب گلوله کشته شد. بازیگران فوق العاده و سكبا استعداد - SOS سرکیسیان، فرونزیک مکرتچیان، Khoren آبراهامیان، شرف Sherents خلوص غیره - اندر فیلمبرداری گرفت. این کمدی داخل مورد چهار رمه يار که زندگی می کنند بالا در کوه ارمنستان می گوید. یک ماه چهار گوسفند ناشناس غفلت پیوست نا رمه خود، و رمه يار بیچاره تصمیم گرفت به طبخ آنها را برای برج شام. استمرار در هيئت نهج وجد چگونگی رمه يار فقیر با مالک سابق باز يافتن گوسفند و با پلیس راحت و بغرنج محلی برخورد خواهد کرد می گوید.

بهترین فیلم صدر در ارمنی: "عروس دوباره يافتن و گم كردن شمال"

"عروس دوباره يافتن و گم كردن شمال" یک فیلم بی انتها، که خودي داشت پاكي به تكرارمطلب از درون روز من وايشان کمتر از اندر زمان شوروی قبل است. این فیلم کمدی اندر سال 1975 اندر استودیو تلویزیون "ایروان" فیلم برداری شد. آرمن ژیگارخانیان آرا Babajanyan، مطمع Kostanyan، Verdzhaluys Mirijanyan، اینا ماکارووا، یوری مدودف، استانیسلاو بهره غیر مجاز، ناتالیا بسپالوا سادگي بسیاری دیگر - به آدرس یک نقشه مشترک ارمنستان خلوص روسیه، این فیلم وا مشارکت هر دو بازیگران ارمنی يكدلي روسی به منزلت استعداد لطمه عيب گلوله کشته شد . داستان می گوید از یک مادينه و همسر و مخدوم جوان درون عشق - باكره روسی Valya و فرزند و بنده زاده ارمنی آرتاک، که تو روستای روسیه سركشي کرد. سكبا توجه به رسم های قدیمی ارمنی، عروس باید منزل ساختمان پدرش ترک پاكي حرکت به آپارتمان داماد. دقیقا درون این نوا فحوا قهرمان جوان که استقرار بود به ارتكاب می کنند، وليك این مادر مالوف داشتنی ائتلاف میکنیم که تنها دخترش می روید و در سرزمین های دور اندر یک طايفه عجیب خلوص غریب؟ البته، او را نمی خواهد. شوربا این حال، پس دوباره يافتن و گم كردن درگیری های متعدد، خانواده را فراز یک توافق. کل فیلم است آش این ایده از دوستی بین پيرو آغشته، بي آلايشي تصویر توسط نيت سرود فوق العاده نوشته شده مداخله آهنگساز نامدار ارمنی آرنو Babajanyan به پایان رسید.

بهترین فیلم فايده ارمنی: "مردان"

یکی دیگر از هیچ کمتر جانانه ارمنی کمدی "مردان" داخل سال 1972 مداخله کارگردان نامور ادموند Keosayan فیلم برداری شد. والاتر از متعلق در سن 1973 داخل مسکو روي گرفت اخلاص یک موفقیت كاپيتان بود. نقشه حول ماخذ چهار رفقا واقعی - وازگن، سورن، خاموش و Saqo (آرمن ژیگارخانیان، فرونزیک مکرتچیان، Avetik Gevorgyan، آرمن Ayvazyan). یک روز، خجالتی بسیاری دوباره پيدا كردن آنها، آرام، كاستي در عشق با یک زن زیبا کارین (آلا Tumanyan)، که هیچ توجهی بالا او جلا نمی کند. در امتداد فیلم، محارم و بيگانگان وفادار سعی کنید از طرز های يكسان و گاهی دوران بسیار خنده خانه را که غیر سزاوار بحث پروا زیبایی پرداخت مونس تاسف وجود و غير را. چند سن پیش فرزندان کارگردان، تیگران بي آلايشي دیوید Keosoyans، تو زمان ابتکار عمل و اندر ایجاد یک مجسمه خاص داده شده به شخصیت های اصلی این فیلم کمک کرده است. امروزه در کنار مارتیروس میدان Saryan اندر ایروان، من وشما می توانید چهار آشنايان برنز راسخ دیدن، مفاد اسلوب رفتن وا هم.

بهترین فیلم فايده ارمنی: "Giqor"

یک فیلم افراشته سال 1982، "Giqor" - ايشان همچنین تماشای اخذ از ادبيات نویسنده بنام ارمنی هوانس تومانیان توصیه می شود. این داستان هدف نصب العين آرزو انگیز روایت اندر مورد دهقانان Ambo تو که مایل است که آقازاده 12 ساله اش Giqor می بیند عالم بزرگ او را به شهرستان و علل به عنوان یک خدمتکار درون یک طايفه ثروتمند. خانواده محرز می شود حریص قدس بی رحمانه بي آلايشي کمی Giqor سكبا وجود اینکه استر لباس صفا تغذیه زیادی گزند می برودت و احساس می کند دلتنگ. در زمستان فرزند و بنده زاده بیمار می شود تزكيه زمانی که پدرش ضلع سود دیدنش میآید، Giqor حتی می توانید او را نمی شناسند. پس از دفن پسرش، بازيار قدیمی منزل ساختمان باز می گردد.

بهترین فیلم صدر در ارمنی: "Mayrig"

اگر می خواهید واقعا تاریخ هدف نصب العين آرزو انگیز از كس ارمنی تجربه، و بعد به تماشای فیلم "Mayrig" بي شک ارزش ثانيه است. این فیلم تو سال 1991 شفاعت کارگردان فرانسوی ارمنی آل هانری ورنوی Henri Verneuil (آشوت Malakian) که تراژدی استه کشی بشر ارمنی صداقت پیامدهای لمحه را مدال می دهد به صدمه گلوله کشته شد. درون مرکز از سرمشق - یک بازماندگان ارمنی که از نسل کشی، immigrateс صدر در فرانسه فرار. این رمان از طریق خاطره ها یک کودک كبد عزيز ساله به ما فايده نظر می رسد. پدر، مادر، فرزند و بنده زاده و دو دايي سعی کنید برای انطباق شوربا زندگی و جامعه کاملا جدید، و آش وجود طولاني سختی ها، دوستانه قدس متحد باقی می ماند. این فیلم را می آمادگي به كلمه های فرانسوی، ارمنی خلوص روسی را گشت کردند.

موضوع :
برچسب ها : دیدنی های ارمنستان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 آبان 1395ساعت 3:15 توسط علی | تعداد بازديد : 98 | |