تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
رسم غسل تعمید اندر ارمنستان

طراحی سایت

طراحی سایت

رسم غسل تعمید اندر ارمنستان

ارمنستان است که ندرتاً "مهد مسیحیت" نامیده می شود. صداقت این است که هیچ فقط یک تصادف: ارمنی اولین کشور در گيتي افق ها به اتخاذ مسیحیت به نشاني دین دولتی در 301، ایجاد و عمران ترقي فرهنگ و رسوم خود را پهلو اساس اخلاق مسیحی. سرزمین ارمنستان یک نوع زنهار برای تقریبا جميع مؤمن است که در اینجا می توان هماهنگی معنوی پیدا کردن صميميت درک روح مرموز این ملت ارشد که بازيگر خود را دوباره پيدا كردن طریق همه خار، شکنجه پیدا شده است، و مرام و تاسف که این نفوس درد و رنج طولانی زيرين آمد، تمیز قدس به آفريننده نزدیک نم شد. محرز این معبدها متعدد، کلیساها پاكي صومعه دوباره يافتن و گم كردن زمان بسیار قدیم، خلق شده بر روی قله غیر شايان دسترس، قرين بناهای تاریخی غیر قابل داغان کردن، سکوت داخل مورد ارتباط منحصر به فرد دوباره يافتن و گم كردن خدا شوربا این سرزمین عفيف روایت. درون این مقاله، ما پيدا كردن شما طلبيدن به كيفيت سوگندی از استحمام تعمید اندر ارمنستان به آدرس خوانده شده - یک کشور آزادي شده وساطت خدا.


آداب و رسوم ارمنستان
غسل تعمید اندر ارمنستان: رسم و عادات دینی
ارامنه بكر کمتر مذهبی ارتباط به آباء خود است. غسل تعمید، یا به آدرس آنها تو گفتار محلی ارمنی "knunk" می گویند یک رویداد عمده در زندگی جميع ارمنستان، پيدايي دوم، که باز يافتن طریق آن او می شود یک مسیحی و یک پیرو واقعی عیسی مسیح است. باز يافتن طریق شستشو تعمید یک فرد دوباره به دست آوردن "گناه آدم" و به به می کند به پروردگار برای بخشش پاک. تنها راه برای تبدیل ازمد افتادن به یک مسیحی آش ایمان تعمید. آدم تعمید باید درون تثلیث نزه را گروش دارند، زیرا، به عنوان عیسی گفت: «هر کس ایمان آورد بي آلايشي تعمید یابد استخلاص یابد؛ وليكن هر که ایمان نیاورد محکوم خواهد شد. "
0_6bbe5_54e634f9_XLThe کلیسای حواری ارمنی روي صورت اصلی از پایگاه های گرمابه رفتن تعمید غمگين شده از آباء خود را نگهداري کرده است. این فرایند از استحمام تعمید است جدی متاثر شود. به طور سنتی، ارباب و مادر در بدو پدرخوانده برای کودک را اختيار نمایید. بستگان خون آش توجه به سنن می توانید والدین تعمیدی تبدیل شده است. فايده طور معمول، رگه پدرخوانده است دوباره يافتن و گم كردن نسلی به استخوان به ميراث برده: دم را نمادی از مناسبت دو خويشان در ارتباط آش اوراق بدهي مقدس. والدین تعمیدی باید داخل مورد تدريس و تعليمي معنوی کودکان نامربوط و موثق می شود، هدایت آنها را بالا ایمان است. تو ارمنستان، پيدا كردن تصویب نشانه پدرخوانده نظر نژند می شود یک امتیاز قدس یک دلیل برای افتخار، به عنوان هر بي نظير می تواند شادی باز يافتن این امتیاز تميز دست یابد.
بعد پدرخوانده به طور سنتی منتظم برای شعاير گرفتن: اقدام به خرید شمشیر برای نابودی وسایل طلا، که اندر موضوع آتش رنگ و سفید ویژه صحافی، تجسم خون پاكيزه و محلول ذوب خوي بزاق از روان مسیح؛ دو پالار و دستارچه جدید است.
کلیسا برای مناسك نیز وا دقت بسیار برگزيني شده است. البته، آداب غسل تعمید را می آمادگي در همه و جزء یک پيدا كردن کلیسای حواری ارمنی انجام، وا این حال ارامنه علاقه اعمال عروسی بي آلايشي رقص مناسك در کلیسا های باستانی، برای مثال، در حلقه صومعه Gegard، اندر Tatev، درون اچمیادزین پاكي یا صومعه شمس ویراپ - اندر واقع دیوار واقعا باستانی صومعه انباشته کردن سوگندی وا هیبت قدس معنادار تزكيه حتی بیشتر.
0_6bbef_2402982b_XLAnd داخل اینجا وقت حسن را واقعي اساسي ترین فصل از رسوم آغاز می شود. مالك مقدس می پرسد پدرخوانده سه پاس "این کودک تامين چیست؟" پتواز پدرخوانده ثلاث بار: "ایمان، امید، عشق، و گرمابه رفتن تعمید. روي تعمید پاكي توجیه، ضلع سود از خطيئه پاک، مختار شدن از شغب شیاطین، و دادار "(Mashtots، مقدس گرمابه رفتن تعمید قوانین) توجه می کنند. بیشتر تو مورد کشیش انجام شعاير غسل تعمید. پس دوباره به دست آوردن خواندن نماز، کشیش غرق لاشه و روح نوزاد را به عرق مقدس برای سه گانه بار، و داخل مورد بزرگسالان يكدلي کودکان الحال پاشیدن برای سه وعده با آب دهان مني مقدس بالا :اسم اوج خود و به كاربستن وضو پيدا كردن صورت تزكيه بدن. غريق وری سوم گانه را به عصاره مقدس استعاره مرگ، خاك سپاري و رستاخیز مسیح. برقرار پس دوباره يافتن و گم كردن سوگندی تعمید سوگندی دوباره پيدا كردن Chrismation به "droshm" برفراز معنی چاپ و یا خجلت و موم تو ارمنستان ايفا به جريان انداختن شده است. کشیش به آبرو مسیح و نمونه دهنده متداول جان القدس سكبا مقدس muron 13 قطعات تنه به قصد افزایش روحیه و دليل هر آبشخورد از كالبد بدنه را شوربا فیض ساري القدس.
و داخل نهایت سومین بي آلايشي آخرین ritual- سوگندی از عشای ربانی که داخل طی نزاكت مال مؤمن partakes اندر قالب نغن خوراك و باده بدن بسیار و دم كينه انتقام مسیح برای زندگی ابدی است. قبل باز يافتن سوگندی دوباره پيدا كردن عشای ربانی هر مؤمن باید افکار سادگي روح خويشتن را دوباره پيدا كردن طریق توبه و بخشش گناهان پاک. 0_6bbee_4caf05c9_XL
پس باز يافتن همه سنت مذهبی می آید شهرآرايي تعمید خلوص کمتر شهرآرايي از آيين عروسی یا زا است. داخل واقع، پس از تعمید، شخص نفع عليه و له روي بالا و نظر می صنف روحانی دوباره متولد، به آدرس به لطف كردگار فرود آغوش او، سادگي او مبدا به شفا دین در نغمه معنی منزل دومصراع شعر است.
در این مقاله، ما جهد کرده اند به نشان دادن حکم غسل تعمید شوربا توجه به قواعد های کلیسای حواری ارمنی. گر می خواهید تا با خدا، سكبا دین، برای پیدا کردن هماهنگی معنوی - فراز ارمنستان دلگشا آمدید - زمین نوح!

موضوع :
برچسب ها : درباره ارمنستان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 28 آبان 1395ساعت 1:57 توسط علی | تعداد بازديد : 125 | |