تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سئو | سئو مفید | سئو مطالب | سئو سایت | اشل پايگاه یک | بک لینک }

طراحی سایت

طراحی سایت

سئو | سئو مفید | سئو مطالب | سئو سایت | اشل پايگاه یک | بک لینک }

رعایت اصول و قواعد سئو در کد نویسی وب سایت



برای آنکه وب سایت شما سر پشه دره موتورهای سوال رتبه مناسبی داشته باشد می بایست شرعيات و آداب قوانين طراحی و سئو را مدخل سرپوش پیاده سازی دم رعایت شده باشد دروازه اندر زیر چند شالوده اولیه مهم را برای شما بیان می نمایم:کد نویسی HTML وب سایت می بایست بر پایه تگ DIV پیاده سازی شده باشد و از تگ TABLE برای صورت بندی كاربرد بهره جويي نگردد. تگ TABLE منحصراً بس می بایست برای داده های جدولی مورد استفاده قرار بگیرد.آدرس دهی صفحات می بایست بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEF) باشد. داخل این نوع نشاني دهی برای هر فرقه بندی یک فلدر تو نظر ناراحت می شود و شهرت اسم صفحات بر مناط عنوان صفحه درب نظر ناراحت می شود. به ديباچه اسم مثال برای آنکه نام ورقه چهره شبیه به index.php?id=10 داشته باشیم از نام ورق page-title.html سود می نماییم. بهره گيري از نام سطح ديسك فارسی تاثیر بهتری تو ایندکس صفحات وب سایت درون موتور سوال خواهد داشت.کد نویسی وب سایت می بایست ميزان w3c باشد و پس از تتميم طراح وب سایت حتما وب سایت را می بایست داخل W3c Validator بررسی نموده و خطاهای سایت را بر طرف نمایید. درون صورتی که خطاهای وب سایت ساماندهي ضمه گردد این وب سایت پیغام تبریکی را به شما نمایش می دهد. نکته: این وب سایت صفحات وب سایت را به كنا جداگانه اعتبارسنجی می نمایید بنابراین کار تست می بایست بر روی تک تک صفحات وب سایت اعمال آخر گردد.در نظر دمساز شدن عنوان برای صفحات وب سایت و ضرر از تگ های H1,H2,H3 و .. سر پشه دره سایتدر کنار رعایت علوم شرعي كليات اولیه و مقدماتی، علوم شرعي كليات و موارد پیشرفته تری وجود دارند دارند که رعایت آنها باب کد نویسی صفحات باعث بالا رفتن رنک وب سایت داخل موتورهای رسيدگي می گردد که تو زیر علوم شرعي كليات را برای شما بیان می نمایم:ایجاد دستور رونوشت موبایلی وب سایت تاثیر بسیار متبتی بر رنک وب سایت درب موتورهای رسيدگي خواهد داشت، زیرا که کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای جستجوی وب تمتع می نمایند و نمایش شادي و شوريده و مناسب سایت دروازه اندر موبایل و تبلت باعث می شود تا کاربر با ابزارهای موبایلی مدت عصر بیشتری درون سایت بماند و همین مبحث تاثیر بسیار مثبتی داخل رنک سایت خواهد داشتاستفاده از اسنیپت ها (rich snippets and structured data) باعث بالا جارو كردن خوانایی سایت سر پشه دره موتورهای رسيدگي می گردد. در صورتی که از rich snippets و structured data استفاده نموده اید می توانید نفس را دروازه اندر Google Structured Data Testing Tool - Google Help بررسی نمایید، محض کافی است عنوان صفحه مورد عنايت خود را درون این سایت واقف نموده تا اسنیپت های بکار رفته داخل این صورت را به شما نمایش دهد.









به روز رسانی وب سایت

سعی نمایید حتما سایت خود را در یک سیکل زمانی مشخص به روز رسانی نمایید. به عنوان مثال هفته ای یکبار در سایت مقالت جدید و اخبار مرتبط به زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید. کیفیت مقالات و صفحات وب سایت شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.
میزان و حجم مطالب صفحات وب سایت

هر چه مطالب سایت شما عمیق تر باشد و موضع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش دهد تاثیر مثبت تری خواهد داشت. سعی نمایید حداقل 10 سطر متن برای صفحات وب سایت خود داشته باشید و جنبه های مختلف موضوع را به صورت کامل بررسی نمایید. بررسی جنبه های مختلف موضوع باعث شده تا نیاز کاربر تنها با خواندن مقاله شما برطرف شود. هر چه مقالات شما جامع تر و کامل تر باشد تاثیر بیشتری در سئو سایت شما خواهد داشت و بنابراین دارکوب شما را تشویق می نماید سایت خود را تبدیل به مرجع اطلاعاتی زمینه فعالیت خود نمایید.
موضوع مقالات وب سایت

مقالات وب سایت را حتما در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید. شما با مشتریان خود در تماس هستید و نیازهای آنان را می شناسید پس برای رفع این نیازها مقالاتی را ایجاد نمایید. ایجاد مقالات مفید برای کاربران به برند شدن شما منجر خواهد شد. زیرا آنان وب سایتی را می یابند که به تمامی نیازهای ایشان در زمینه شغلی شما پاسخ داده شده است.
برند سازی

در صورتی که ادعا می نمایید شرکت معتبری هستید و فعالیت شما از سایر شرکت ها متمایز است می بایست برند خود را داشته باشد. بر روی برند خود تمرکز نمایید زیرا برندینگ چیزی است که موتورهای جستجو هم اکنون ارزش بیشتری برای آن قائل هستند و الگوریتم هایی را برای تشخیص برندهای معتبر ارائه می نمایند.
استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی باعث ارسال سیگنال یی به موتورهای جستجو می گردد که این سیگنال ها تاثیر بسیار مثبتی در رنک وب سایت خواهد داشت. اخیرا اهمیت این سیگنال ها برای موتورهای جستجو بیشتر شده و اهمیت بیشتری برای آن قائل هستند. بنابراین بهترین شبکه های اجتماعی در جهت کسب و کار خود را بیابید و صفحه شرکت و مجموعه خود را در آن راه اندازی نمایید و با آن شروع به فعالیت نمایید. چند نکته در مورد شبکه های اجتماعی:سعی نمایید هر چند روز ارسال جدیدی بر روی صفحه خود داشته باشیدمشتریان خود را ترغیب نمایید تا صفحه شبکه اجتماعی شما را لایک نمایندبا منابع کاری خود از طریق شبکه اجتماعی متصل شده و از طریق صفحه خود فعالیت نماییداخبار مهم و مقالات جدید را بر روی شبکه های اجتماعی خود بارگذاری نمایید
افزایش بازدید کنندگان مقالات وب سایت

تبلیغ درون گوگل به نمایش وب سایت باب نتایج جستجوی گوگل گفته می شود که با توجه به آنکه این وب سایت مالامال بازدید ترین وب سایت موجود و همچنین قویترین موتور جستجوی حال حاضر می باشد ترافیک خوبی از تبلیغات داخل گوگل عاید وب سایت شما خواهید شد. وب سایت شما به تاخت روش داخل نتیجه های جستجوی گوگل نمایش داده می شود که درون روش يكم و آخر که Adwords نامیده می شود شما برای نمایش درون نتایج جستجوی گوگل هزینه بازدادن می نماید که كارسازي هزینه شما ممکن است با اعمال آخر کلیک توسط کاربر و یا نمایش تبلیغ شما باشد. تو روش دوم تبلیغ داخل گوگل وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما بهینه سازی می گردد تا سایت شما در صفحه آغاز گوگل نمایش داده شود که این باب را سئو می نامند. سپس در حقیقت دو روش تبلیغ در گوگل خواهیم داشت که روش اوان Adwords و رفتار دوم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. برای دانسته ها بیشتر دروازه اندر مورد این موضوع می توانید مقاله سنت های تبلیغ باب گوگل را مطالعه نمایید.



استفاده از سایر روش های تبلیغاتی

فراموش ننمایید در صورتی که فقط تمرکز خود را بر روی سئو قرار دهید و از سایر روش های تبلیغاتی برای شرکت و مجموعه خود استفاده ننمایید نتیجه خوبی از سئو وب سایت خود نخواهید گرفت. برای آنکه بهترین نتیجه را از عملیات سئو و بهینه سازی سایت خود بگیرید بهتر است روش های تبلیغات دیگر را نیز در حد توان خود انجام دهید. سایر روش های تبلیغاتی برای شرکت شامل موارد زیر هستند.تبلیغات شهری و محیطی نظیر بیلبوردتبلیغات در جراید و روزنامه هاتبلیغ در سایر وب سایت هاانجام تبلیغات کلیکی نظیر Adwordsارسال ایمیل تبلیغاتیارسال اس ام اس تبلیغاتیتیزر و تبلیغات تلویزیونی

هر چه بتوانید بیشتر سایر روش های تبلیغاتی را انجام دهید به برند سازی شما کمک خواهد نمود و برند سازی شما باعث بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید. پی در نتیجه حتما برای سایر روش های تبلیغاتی خود بودجه در نظر بگیرید.

می توانید مقاله روش های تبلیغات برای وب سایت را مطالعه نمایید.
نسخه موبایلی وب سایت

چندین ماه است که گوگل نسخه موبایلی را یکی از فاکتورهای رنک دهی وب سایت در نتایج جستجو در نظر گرفته است و بنابراین سایت هایی که نسخه موبایلی دارند رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهند گرفت. امروزه با توجه به افزایش گسترده استفاده کنندگان از موبایل و تبلت برای مرور وب سایت طراحی نسخه موبایلی وب سایت بسیار ضروری می باشد. در حقیقت کاربر می بایست بتواند توسط موبایل و تبلت به راحتی و بدون نیاز به اسکرول صفحه و زوم، وب سایت شما رویت نماید و مطالب آن را مطالعه نماید. همچنین در صورتی که وب سایت شما امکان خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد کاربران می بایست بتوانند عملیات های لازم را در سایت شما به راحتی انجام دهند در غیر این صورت ممکن است وب سایت شما را به دلیل عدم نمایش درست در موبایل و تبلت ترک نمایند که این به ضرر کسب و کار و سئو وب سایت شما می باشد. بنابراین در صورتی که هنور نسخه موبایلی وب سایت خود را طراحی ننموده اید بهتر است هم اکنون اقدام به انجام این کار نمایید.
مهمترین فاکتور رنکینگ موتورهای جستجو

در حقیقت مدت زمان ماندن کاربران وب سایت در سایت مهترین فاکتور رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و بنابراین می بایست سعی نمایید هر چه می توانید مدت زمان ماندن کاربران را در سایت خود بالا ببرید. روش های مختلفی برای بالا بردن مدت زمان گشت زنی کاربران در وب سایت وجود دارد که در بخش زیر به چند مورد از آن اشاره می نمایم:ارائه مقالات کامل و مفید در وب سایت در زمینه شغلیتبدیل وب سایت به مرجع تخصصی اطلاعات در زمینه مورد نظرطراحی سایت به صورت کاربر پسند و مفهومی تا کاربر را تشویق به ماندن در سایت نمایدارائه اطلاعات وب سایت بر اساس نیازمندی ها و اولیت های کاربران شما
سئو = بازدید کنندگان راضی

امروزه سئو چیزی جز بازدید کنندگان راضی وب سایت نیست. بازدید کنندگان رضایت مند شما مدت زمان بیشتری را در سایت شما صرف می نمایند و ممکن است مطالب شما را در شبکه های اجتماعی خود و سایر سایت ها به اشتراک بگذارند و این دو مورد جزو مهترین المان های رنکینگ موتورهای جستجو می باشد. در حقیقت شما می بایست وب سایت خود و مطالب آن را به گونه ای طراحی نمایید تا کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و مطالب شما را به اشتراک گذاری نمایند.

می توانید مقاله سئو تبدیل شد به بازدید کنندگان راضی را مطالعه نمایید.
داشتن صبر

داشتن صبر و پشتکار در عملیات سئو مهترین مسئله می باشد و سئو عملکرد یکباره نیست و شما می بایست در آینده وب سایت خود برنامه ریزی لازم برای انجام عملیات های لازم برای سئو وب سایت را داشته باشید. شما به صورت متداول می بایست برای وب سایت خود مطالب و محتوای جدید آماده سازی نمایید و بک لینک سازی شما نیز می بایست توسط متخصص سئو ادامه یابد.. حتی در صورتی که رتبه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر هستید ادامه عملیات سئو شما باعث ماندگاری و بهتر شدن رنک وب سایت شما می گردد.
سئو رایگان

سئو کلاه سفید به سير های اصولی و مبارك سئو كلام بيان می شود که معمولا در بلند مدت جواب می دهند و در این روند سئو معمولا بر بهینه سازی صفحات وب سایت، تولید محتوا برای وب سایت و دوست شدن و رميدن لینک های ورودی با کیفیت به وب سایت تمرکز می گردد. این روال به رضایت کاربران وب سایت از وب سایت با نمايش مطالب با کیفیت به بهترین طريق ممکن تمرکز دارد که هیچ ریسکی را نیز متوجه وب سایت نخواهد ساخت و تاثیر دم بر روی وب سایت بلند مدت و دائمی خواهد بود.معمولا به روال های سریع سئو عرض می شوند که سایت را سریع به صفحه اوايل گوگل منتقل می نمایند و معمولا ریسک دارند و ممکن است موتورهای رسيدگي متوجه این رويه ها شوند و سایت را به کلی از نتایج جستجوی خود خارج سازند. معمولا سئو کاران کلاه سیاه بر روی دوست شدن و رميدن بک لینک های بسیار با حجم بالا از سایت های نامشابه و آشنا و تمرکز بر روی بهره گيري از کلمات کلیدی سر پشه دره لینک های ورودی به وب سایت کار خود را پایه گذاری می نمایند.روش های و ترفندهایی تو سئو وجود داشت که انجام آنها بسیار مرسوم بوده است ولي امروزه اعمال آخر آنها ممکن است باعث مجازت ازمد افتادن وب سایت شما داخل موتورهای رسيدگي گردد. برخی از این موارد را درون بخش زیر برای شما بیان می نمایم:استفاده بیش از حد، غیر طبیعی و رطوبت متعارف از یک کلمه کلیدی داخل یک صفحهبارگذاری تعداد بسیاری محتوای بی کیفیت داخل وب سایت که یا مرتبط نیستند و یا کاربران از خواندن دم خشنود نخواهند شدنظر گذاشتن در سایر وبلاگ ها با نوشته لینک وب سایتاستفاده از کلمات کلیدی در لینک دادن به وب سایتارسال مقاله به سایر سایت ها با ذکر منبع که گوگل با نزاكت مال مقابله می نمایدقرار دادن لینک وب سایت مدخل سرپوش تمامی صفحات سایت دیگر
موضوع :
برچسب ها : سئو سایت,سئو,آموزش سئو,الگوریتم گوگل, بهینه سازی سایت,سئو مفید,رنک,افزایش رتبه,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 12 اسفند 1394ساعت 15:36 توسط علی | تعداد بازديد : 114 | |