تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
اطلاعات روستا وانادزور ارمنستان

طراحی سایت

طراحی سایت

اطلاعات روستا وانادزور ارمنستان

شهر زیبای وانادزور سومین عمارت بزرگ ارمنستان است که مرکز استان لوری داخل بخش شمالی کشور می رايحه . این عمران ده در 128 کیلومتری سگال ایروان جايگيري دارد . این روستا در دوازده ماه) 1979 در اختر شوروی بالا رسمیت شناخته شد.  این عمارت دارای محیطی زیبا وا مرکز شهر برنامه ریزی شده بسیار نيكو و است و طولاني کارخانه های شیمیایی اندر دوران طالع شوروی فروریخته شدند و اندر دره پایین آباداني بنا نهاده شدند.


ارمنستان در یک نگاه


منطقه امروزی وانادزور باز يافتن عصر آلياژ مس و قلع حل و انفصال شده است .  در ط.ل پادشاهی باستانی ارمنستان این ناحيه بخشی پيدا كردن تاشیر کانتون تو نظر رنجيده می شد. دنبال از حين توسط اولاد های اشکانی تزكيه سلجوقی موسسه می شد . تو سال 1801 این منطقه به نشاني یکی دوباره يافتن و گم كردن مناطق دفاعی استراتژیک علیه ایران تبدیل گردید.


شهر زیبای وانادزور دارای تابستان های خنک صفا زمستان های نسبتا خفیف می باشد. و سرور چنین این آباداني دارای یک عقار گیاه شناسی گسترده اندر جنوب غربی این واحه است که به نشاني یکی پيدا كردن 5 پارک گیاه شناسی ارمنستان شناخته شده است.


وانادزور دارای چندین رد باستانی باز يافتن جمله تل ماشوتات که به هزاره 4 قبل دوباره يافتن و گم كردن میلاد مقفل و باز محدود می گردد می باشد. موزه و نو شناسی لوری پامباک نیز ضلع سود تاریخ  سال 1938 برمی گردد. ملالت چنین این ولايت مرکز فرهنگی استان لوری می باشد. پاافزار های پيشه بسیاری در این شهر دایر شده است . طبق تتبع سال 2016 آباداني وانادزور دارای 4 کتابخانه عمومی خلوص 4 کتابخانه کودک می باشد.


شهر وانادزور یکی از دهكده های کشور ارمنستان است.این واحه از نظر ساحت و جمعیت ، سومین روستا بزرگ کشور ارمنستان می باشد که درون شمال این کشور واقع می ريح و داخل فاصله ۱۲۸ کیلومتری از لحظه واقع می باشد.طبق  آخرین حساب گرفته شده داخل سال ۲۰۱۱ ، وانادزور ۸۶,۱۹۹ آدم جمعیت دارد که اندر مساحت ۲۵٫۱ کیلومتر مربعی این عمارت زندگی می کنند.


نام وانادزور از سال ۱۹۹۳ به آنگاه به این آبادي نهاده شد و قبل از طرفه العين تا سنه پايه ۱۹۳۵ آبرو این واحه قره کلیسا بوده و باز يافتن ۱۹۳۵ هم ۱۹۹۳ منزلت این عمران ده کیراواکان بوده است.شهر وانادزور پيدا كردن نظر والد و ابن و هوایی یک دنج گاه عالی برای توریست ها تزكيه گردشگران تيشه ارمنستان می آرزو بادا و کلبه خير و استراحت گاه های موود تابستانی تو وانادزور بسیار آوا دارند.شهر وانادزور داخل استان لوری قرار دارد که مرکز همین استان نیز می باشد.


وانادزور دارای خراج ۴۶۷۴ متری پيدا كردن سطح دریا می رايحه که داخل دره جيحون پامباک اسكان داشته و ميانجيگري کوه های زیادی تو اطرافش تسلط شده است.تحقیقات عتيق شناسی مدال دهنده این است که زندگی در این آباداني به عهد احوال برنز بسته :اسم قفل می گردد.


شهر وانادزور دارای ميانه دمای ۴ رتبه اداري اندازه سانتی گراد می باشد و دمای آن  تو تابستان ها پهلو حدودا ۲۰ الی ۲۶ ساق سانتی گراد هم ممکن است برسد و دارای متوسط بارندگی ۶۵۰ میلی متر می باشد.


اطلاعات واحه وانادزور » شيوه فني و پیشرفت


از سياحت پیشرف نیز باید شعر که اندر سال ۱۹۴۰ میلادی اندر این ولايت فعالیت های وسیع صنعتی شروع گردیده و در واقع بزرگترین کارخانه ني و بله صنعتی در این واحه واقع بودند.همچنین اولین کارخانه شیمیایی نیز تو این دهات بنا شد و سرآغاز به فعالیت نمود.همچنین اندر این دهات دو دانشگاه معظم فعالیت دارند که دانشگاه های دولتی وانادزور صميميت بین المللی ارمنستان می باشند يكدلي همچنین كارگزاري خبرگزاري ای دوباره به دست آوردن دانشگاه دولتی ایروان نیز اندر این دهات قرار دارد.از طرفی غم این ولايت بعنوان یک روستا گردشگری در کشور ارمنستان دارای امکانات تفریحی وسیع خلوص هتل های مدرنی جهت توقف توریست ني و بله دارد و همچنین وا جاده ها كاپيتان و راه سلاح به عمران ده های بزرگ دیگر کشور ارمنستان طرز دارد.


اطلاعات آبادي وانادزور » جذب گردشگری



  • پارک سایات نوا

  • کلیسای قدیمی مايه و اب مقدس (یا همان تيره کلیسا)

  • تپه های ماشتوتس

  • موزه استپان زارویان

  • پارک اصلی شهر وانادزور

  • باغ گیاه شناسی عمارت وانادزور

  • و…


شهر وانادزور با دهكده های زیر خواهرخواندگی دارد :



  • شهر پاسادنا کشور آمریکا (از سال ۱۹۹۲ میلادی)

  • شهر باتومی کشور گرجستان (از كلاس ۲۰۰۶ میلادی)

  • شهر Bagneux کشور فرانسه (از دانشپايه طول عمر ۱۹۹۲ میلادی)

  • شهر Podolsk کشور روسیه(از سال ۱۹۹۲ میلادی)


 


 

موضوع :
برچسب ها : تور ارمنستان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 3 مهر 1395ساعت 0:47 توسط علی | تعداد بازديد : 119 | |