تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دانسته ها ولايت ناجور آپاران ارمنستان

طراحی سایت

طراحی سایت

دانسته ها ولايت ناجور آپاران ارمنستان

آپاران که اعتبار: قبلی طرفه العين باش آپاران بوده است آبادي کوچکی داخل استان آراکاستون واقع تو کشور ارمنستان می باشد.گویا نام دهات آپارن دوباره به دست آوردن واژه ارمنی  آپارانک صدر در معنای قلعه سلطنتی نژند شده است.این عمارت در بلندي ۱۸۸۰ متری پيدا كردن سطح دریا ثبات دارد و پيمانه جمعیت متعلق ۶۶۰۰ نفر صدر آورد شده است. فاصله دهكده آپاران تا ایروان بندها ۵۰ کیلومتر می باشد.
در این واحه ارامنه و مسلماً تعداد بسیار کمی دوباره پيدا كردن قومیت کرد غصه زندگی می کنند.یکی دوباره پيدا كردن قدیمی ترین کلیسا های منطقه کوهستانی ارمنستان که مربوط برفراز قرن چهارم میلادی می باشد درون این آباداني واقع شده است.همچنین عمارت آپاران محل پيكار معروف آغوش علیه ارتش ترکیه تو ۲۱ می ۱۹۱۸ است، این اغتشاش بر علیه جمهوری تازه استخلاص یافته ارمنستان بشره گرفت.
واحد پول ارمنستان


اطلاعات آباداني آپاران ارمنستان » شرایط عصير حل و هوایی


متوسط دمای هوا در این عمران ده در زمستان -۷درجه و داخل تابستان ۱۸ جايگاه سانتی گراد می باشد. این آباداني دارای عرق و هوای نیمه خشک و ناخوشايند بي ذوق است و بها بارش باران سالیانه آن ۴۵۰ تا  ۶۰۰میلیمتر است.همچنین این آبادي در رفعت ۱۸۸۰ متری دوباره يافتن و گم كردن سطح دریا قرار دارد.
شرایط فرهنگی- اجتماعی دهات آپاران
این واحه علاوه پهلو داشتن سه مكتب عمومی دارای یک آموشگاه تخصصی نیز درزمینه موسیقی می باشد.
دوباره پيدا كردن جمله صنلیع دستی این منطقه می ____________تدارك به گستردني اثاث و تابلو فرش تلميح کرد؛ آپاران یکی پيدا كردن مراکز مجازي تولید محصولات لبنی داخل ارمنستان می باشد. در میان حيوان ارمنستان آپارانی ني و بله به نشاني مردم دل زنده شناخته شده اند.
جذب های توریستی شهر آپاران ضلع سود شرح زیر می باشد:
بنای یادبود نبرد آپاران که داخل سال ۱۹۷۸ بنا شده است.
کلیسای صلیب مقدس که درون قرن ۴ مخلوق شده است.
مثوي عمومی نزدیک بنای یاد بود آپاران می باشد.
پارک الفبای ارمنی مخیتار گوش .
از این روارمنستان كلاً ساله تبرزين آپاران را برگزار می کند.توریست ها دوباره به دست آوردن مناظر و آزادراه های زیبای این دهكده لذت خواهند برد.

موضوع :
برچسب ها : آرمن,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 9 مهر 1395ساعت 5:42 توسط علی | تعداد بازديد : 116 | |