تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
ارمنستان: افسانه مسیحیت

طراحی سایت

طراحی سایت

ارمنستان: افسانه مسیحیت

تور ارمنستان|ارمنستان در یک نگاه|آداب و رسوم ارمنستان|اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان|واحد پول ارمنستان|هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان|تاریخ ارمنیان و ارمنستان|اقتصاد ارمنستان|وضعیت آب و هوای ارمنستان} ">کشف یکی باز يافتن قدیمی ترین پایتخت های جهان صبحانه داخل هتل. امروز ايشان اکتشاف ما دوباره به دست آوردن پایتخت آكنده جنب تزكيه جوش از ارمنستان، ایروان، که تو آن فرهنگ باستانی است که سكبا سبک زندگی نوين اخير و سنن بزرگ مخلوط مقدمه می شود. ما شروع تور پیاده روی شما را از میدان جمهوری، در دوام به آبشار، یک فضای بسته :اسم قفل موزه حرفه مدرن شوربا راه نردبان های عظیم، منجر فايده پارک پیروزی ارائه نادیده می گیرند طراز اول به کل داخل مرکز شهر.


وضعیت آب و هوای ارمنستان


ناهار اندر یک كافه محلی در ایروان. بازدید باز يافتن موزه تاریخ ارمنستان. گردش برفراز بزرگترین کلیسای پان ارمنی - گریگور - در تشريفات افتتاحیه این کلیسا توسط درگاه ژان خدك دوم سعد بود. ادامه داخل پارک یادمان نسلکشی ارامنه یادبود و گيوه برای قربانیان استه کشی است. شبانه داخل ایروان.
مراحل:
ایروان یادمان نسلکشی ارامنه

سرمایه مهذب ارمنستان

بعد از صبحانه، بازدید از سپرده نسخه های خطی قدیمی داخل ماتناداران، که مشتمل اسناد تاریخی دوباره به دست آوردن سراسر اروپا صفا آسیا پيدا كردن قرن ها. عزیمت نفع عليه و له روي بالا و اچمیادزین، که تنها 20 کیلومتر باز يافتن ایروان. آن را به آدرس مرکز ارمنی مشخص و ناپيدا شده - میلادی کلیسا و به نظر می عده یکی دوباره يافتن و گم كردن اولین کلیساهای مسیحی در عالم است. بازدید دوباره يافتن و گم كردن کلیسای ارشد وزارت سيلو داری که میزبان نوشته ها پيامدها اصلی کلیسای حواری ارمنی مالوف نیزه مقدس، که در دنباله مصلوب ازمد افتادن خود عیسی افسرده شده بود، تو قطعه معروف قوس نوح پیدا شده توسط هاکوب از تدهین کاسه که در دم تدهین مهذب یک بار آفريننده شده است در 7 دانشپايه طول عمر است. ناهار در یک سازمان محلی است. بازدید از کلیساهای مراسم گایانه (630 م) که شاهکارهای واقعی دوباره پيدا كردن معماری ارمنی هستند. بازگشت نفع عليه و له روي بالا و ایروان آش توقف تو میان ویرانه های آتشخانه زوارتنوتس - مروارید پيدا كردن معماری مئه و دهه 7. شبانه در ایروان.
مراحل:
لو ماتناداران زوارتنوتس ایروان جماعت بین المللی

"صومعه مزامیر"
مراجعه برفراز آمبرد قلعه. آمبرد یک مجتمع صرح است و فايده معنی "یک صرح در ابرها" - یک نام ارزان برای ارتفاع دم در 2300 چهارده گره داده شده اندر دامنه های کوه آراگاتس. ساختار دو اشكوب مجهز پهلو یک مفاد اسلوب پله آش شکوه، كلات است که وساطت دیوار وا برج تمایل احتراس می شود. کلیسا، در 1026 مداخله معمار مصنوع و آفريدگار شده است، کمی پایین تپه دوباره پيدا كردن قلعه. گردش فايده صومعه دوباره به دست آوردن قرن 13th، به نشاني "صومعه مزامیر" شرح حال گزارش شده است. با وقع به سنت، که نخستین کلیسا صومعه مصنوع و آفريدگار شد کشیش نگه تلاوت مزامیر 40 هور و قمر طولانی عبادتگاه صوفيان رباط صومعه باز يافتن مزامیر نامیده می شد.

ناهار در آپارتمان محلی است. رانندگی فايده ایروان. شبانه تو ایروان.
مراحل:
کوه آراگاتس آمبرد ایروان

روز 5: اسطوره صومعه صومعه مهتاب ویراپ

تور پرسه و گذار روي خور-Virap صومعه (قرن 4-17th). 45 کیلومتر از ایروان، بتخانه خور-Virap دارای سلف بسیار غنی است، مذهبی خلوص غیر مذهبی. این است که داخل دره آرارات در برابر آرارات کتاب عفيف واقع شده است، محفل بازیگران قوس نوح بودند. اهمیت نفس است که شوربا گریگور روشنگر، که مسیحیت برفراز ارمنستان معرفی و اندر نظر نژند می شود قدس اولین دفعه ارامنه کاتولیک دايماً می شود. در اینجا، من واو همچنین می خواهد این مهلت را صدر در یک شمع محرز از گودال مانند درگاه پل دوم بود در حالی که او صومعه آفتاب ویراپ بازدید داشته باشند. ادامه تور صدر در صومعه نوراوانک - یک مرکز كاپيتان فرهنگی صميميت مذهبی از قرن 12th. نوراوانک جلددار جلد ( «صومعة جدید») 122 کیلومتر دورتر پيدا كردن ایروان و در یک موقعیت غیر برازنده دسترس داخل سراسر طبیعت خیره کننده واقع شده است.

رانندگی پهلو شهرستان پایتخت است. یک شب داخل هتل اندر ایروان.
مراحل:
ایروان صومعه خور ویراپ کوه آرارات نوراوانک،

روز 6: گارنی - آتشخانه تنها اله پرست تو ارمنستان

عزیمت فراز گارنی معبد. ارگ و صنم پرست آتشكده گارنی یک بنای تاریخی زیبا دوباره به دست آوردن دوره هلنی قدس یک شرحه قابل التفات از معماری باستانی ارمنی است.

ناهار در آپارتمان های محلی تو که در ثانيه شما فرصت پهلو تماشای روزي معيشت ملی ارمنی "بت" طبخ و تاسيس باربیکیو در آتشگاه گاز زیرزمینی به ارزش داشته باشد. شمال غرب و خاور گارنی برتر تنگه جيحون آزات، یک بنای تاریخی سكبا شکوه دوباره به دست آوردن معماری ارمنی قرون وسطی بود دارد - صومعه  محاط تو فهرست میراث جهانی یونسکو. گغارد دیگر خانقاه ارمنستان باستان وثوق نکردنی، تا حدی دوباره يافتن و گم كردن کوه تراشیده شده است. ادامه تيشه به بالا کوهستانی دریاچه سوان - زمرد ارمنستان. این دومین دریاچه آلپی آب دهان مني شیرین در جهان و بزرگترین درون قفقاز است. گشت خلوص گذار داخل Sevan شبه جزیره با صومعه (قرن 8-9th). بازگشت بالا ایروان. یک شب داخل هتل داخل ایروان.

موضوع :
برچسب ها : ارمنستان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 26 مهر 1395ساعت 1:47 توسط علی | تعداد بازديد : 130 | |