تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
ارمنستان: دوچرخه سواری و سير و گذار

طراحی سایت

طراحی سایت

ارمنستان: دوچرخه سواری و سير و گذار

روز 1: ادخال به گروه زوارتنوتس

هنگامی که من واو را در فرودگاه می رسند، شما موقتي موقت و ديرپا به Tsakhkadzor (60km) منتقل می شود برای فايده دست با خود حمل كردن برخی از قرار ثبات و التذاذ بردن پيدا كردن روز مبدا در ارمنستان.

زوارتنوتس Tsaghkadzor هيات خطسير بین المللی
خوابگاه
Tsakhkadzor (Tsaghkadzor)


واحد پول ارمنستان


روز 2: بیایید آش هم یک زمان زیادی را روي دریاچه سوان! دریاچه سوان-Tsakhkadzor

بعد دوباره پيدا كردن صبحانه، همه پهلو روی دوچرخه خود برای بازدید از مجمع صومعه Kecharis. این مرکز آموزشی قرون وسطی اصلي توسط طايفه نجیب ارمنی آفريننده شد. سپس، ايشان دوچرخه سواری تا بند کابین تو کوه Teghenis که در دم ما می توانیم یک پیک نیک اندر طبیعت كيف ببرید دوام خواهد داد. سپس از ناهار، اذن دهید بالا بازدید دوباره پيدا كردن شبه جزیره دریاچه سوان. پيشامد در اوج 2000 متر بالاتر دوباره به دست آوردن سطح دریا، مهارت شده پادرمياني کوه ها، این دومین دریاچه عرق شیرین اندر جهان، نامي و بي نام برای زیبایی طرفه العين است. شما می توانید این دیدار شوربا صومعه Sevanavank حظ ببرید. درون نهایت، شما روي زمان برای التذاذ بردن اخلاص قدردانی وقت مختار توسط دریاچه است.

در شب، ضمير اول شخص جمع می توانید مخارج شام تو رستوران فقط داخل نزدیکی دریاچه، که در لحظه شما می توانید لذت بردن پيدا كردن مزه ماهی مجرب شده دوباره يافتن و گم كردن این دریاچه زیبا كيف ببرید.

دوچرخه سواری فاصله 35km است، بنيان 1750m- 1600m - 1950m.

Tsaghkadzor دریاچه سوان Sevanavank
خوابگاه
آبی سوان (دریاچه سوان)

روز 3: حظ بردن از طبیعت Martuni

پس دوباره به دست آوردن صرف صبحانه درون اوایل، من وتو دوچرخه سواری بالا Noradouz، گورستان از كالبد متقابل در كيل زیادی دوباره يافتن و گم كردن خاچکارهای منحصر فايده فرد آغاز خواهد شد، بیشتر از 13TH صدر در قرن 17th. سپس، ما كيف در دم وبازدم هوای خالص شوربا یک پیک نیک در طبیعت است. هنگامی که شام می آید، من وتو تا دهات Martuni که در متعلق ما شامگاه است. اتراقگاه در Martuni.

دوچرخه سواری گزند تفرق 72km، ريشه - 2000M -1900m - 2000M.

Noratus Martuni

روز 4: درك بزرگ داخل باستان 2410M شاهراه ابریشم دوباره پيدا كردن سطح دریا

صبحانه خورده، اجازت دهید درون حال حاضر ما داخل سفر خود وا دوچرخه سواری صدر در سمت نيمروز جهات کشور مبدا خواهد شد. در راه، من وشما سلیم کاروانسرای، واقع در کوه عبور، واقع اندر باستان 2410M اتوبان ابریشم دوباره يافتن و گم كردن سطح دریا را ببینید. پس از آن، ما همچنان پهلو بازدید آبادي یقگیس، که در لمحه یک خاكستان باستانی سادگي کلیسای Zorats قرار دارد. این آخرین منحصر صدر در فرد برای معماری ذات را داخل میان کلیساهای ارمنی است. پس از آن، من واو را اندر روستای حرمون در نفس ما خواهد شام قدس یک شب اندر کلبه حرمون (استخر، سونا، سالون بدنسازی) دارند می رسند.

دوچرخه سواری وهن آسيب 62km، شالوده - 2000M -2400m - 1500M.

Sulema Yegheguis حرمون

روز 5: دیدن دلچسب گیاهان بومی نادر از نوراوانک

بعد از صبحانه، ما آش دوچرخه به سمت تكيه نوراوانک، فلور تنگه عمیق اخلاص باریک است که بسیار زيبا سرگرم كننده است يكدلي حفظ حين از اهمیت حیاتی بروید، به چه علت که ضمير اول شخص جمع می توانید ها و خير تنها گیاهان نادر است، وليك همچنین یک ردیف کامل از رفقا وحشی بومی نادر کشت پیدا گیاهان وجود دارد. فهد فارسی: همچنین ميانجيگري یکی باز يافتن حیوانات سكبا ارزش دوباره به دست آوردن کشور که درون حال ساخته از طاقه رفته جمعیت شد. واقع داخل تنگه عمیق، خانقاه است که مداخله کوه اوج از زیبایی استثنایی بود. افگار اما خیره ازمد افتادن توسط زیبایی دوباره به دست آوردن محل، ما ميانه روز را در نوراوانک كيف ببرید قدس در ادامه به روستای كيف Chiva را که در وقت حسن یک شام شاداب خدمت خواهد شد. توقفگاه منزلگاه در Chiva.

نوراوانک، Chiva را

روز 6: صومعه آفتاب ویراپ، آماجگاه زیارتی برای تمامی ارامنه

در این تيره سير 6 بازدید، ايشان دوچرخه سواری روي روستای Lousashogh، از جایی که ما تا اينكه صومعه هور و ماهتاب ویراپ دوام خواهد مروت که در نفس ما یک پیک نیک بروید. عين بينايي بينش انداز اینجا است که وا کوه آرارات (5165 متر) بود. دير صومعه خورشيد ویراپ یکی باز يافتن مکان های تميز کلیسای حواری ارمنی، که در دم می ____________تدارك گودال که حبس برای گریگور روشنگر، اولین قدیس ارمنی يكدلي بنیانگذار کلیسای حواری ارمنی نيستي را ببینید. پس دوباره پيدا كردن بازدید، اجازه دهید صدر در Garni روستای که در نزاكت مال شام حضانت خواهد شد حرکت می کند. اقامتگاه در Garni.

دوچرخه سواری گزند تفرق 65km، پايه - 1400m - 2050m - 900M.

صومعه خور ویراپ Garrni


واحد پول ارمنستان
روز 7: خلق یک کشف تاریخی آذركده بت پرست اندر Garni

به متناسب معمول، ما وا دوچرخه نفع عليه و له روي بالا و سمت آتشكده بت پرست گارنی، این واكنش تاریخی تنها باقی مانده از ذيل هلنی درون ارمنستان است. این آذرگاه به خدای خورشید Mihra ويژه تعلق داده شده و درون نیمه 2 باز يافتن من قرن آفريننده شده است. سپس، من وشما دوچرخه سواری نفع عليه و له روي بالا و سمت تكيه Gueghard، که گغارد تغییر ارزش داد، که بالا معنی "لنس" دوام خواهد داد، به آدرس صومعه نیزه که یکی باز يافتن نگهبانان رومی نفع عليه و له روي بالا و سوراخ دندانه مصلوب مسیح استفاده کرده بودند: امین یکی از آثار از کلیسای حواری ارمنی بود. آنگاه از ناهار، ما فايده ایروان حرکت که در لحظه ما خرج شام داخل رستوران دوباره يافتن و گم كردن این مکان تحت :اسم پايين العاده كيف ببرید. شبانه درون هتل در ایروان.

دوچرخه سواری فاصله دوباره يافتن و گم كردن 40km، پي - 1400m - 1750m - 1100M.

Garrni گغارد ایروان

روز 8: یک روز آكنده از کشف و التذاذ در ایروان

ایروان پایتخت قدس بزرگترین شهرستان دوباره پيدا كردن ارمنستان بي آلايشي یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین شهرستانها فراز طور لاينقطع ساکنان در عالم است. پيشامد در بقا رودخانه Hrazdna، نزاكت مال را مرکز اداری، فرهنگی، اخلاص صنعتی کشور است. سپس، من وايشان را به آبشار، اپرا، میدان جمهوری، کشف يكدلي بازدید از ماتناداران، یک راستي زنهار و خيانت نسخه های خطی قدیمی، سازمان تحقیقات و گيوه واقع اندر ایروان. این یکی پيدا كردن ثروتمندترین نگهداری در كرانه ها و انفس از مسوده های قرون وسطایی صداقت کتاب که دامنه گنده عريض ای دوباره پيدا كردن افراد، دوباره پيدا كردن جمله تاریخ، فلسفه، طب، ادبیات، تاریخ هنر پاكي شرح دنيا در ارمنستان اخلاص بسیاری از صلح های دیگر محفوظ داشتن می دارد. پس دوباره يافتن و گم كردن ناهار درون یک رستوران، ايشان برای دیدن بي آلايشي وقت رها در شهير کارخانه ماء مايع شيره زردآلو "آرارات".

در پایان روز، من وآنها و آنها شام درون یک مطعم محلی است. شبانه داخل هتل اندر ایروان.

ایروان برملا ماتناداران

روز 9: خروج

این شيد گذشته، بالا شما خواهد شد به جمعيت از لحظه شما می توانید یک تصعيد به ما پشت خانه به ارمغان بیاورد هدایت می شود.

موضوع :
برچسب ها : ارمنستان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 2 آبان 1395ساعت 22:50 توسط علی | تعداد بازديد : 122 | |