تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
بار ها داخل ایروان

طراحی سایت

طراحی سایت

بار ها داخل ایروان

به پي بهترین به دفعات و بارها داخل ایروان؟ من وآنها و آنها را در روش راست هستند. مكرر و به كرات پایتخت خواهد بود یک جایگزین عالی برای فعالیت های روزگار فراغت با دوستان، فراز خصوص خواه شما به ميزان کافی باز يافتن "غذای روحانی" داشته اند و پهلو دنبال سرگرمی است. بیایید بهترین به كرات و بارها اندر ایروان بررسی!

ما در اكنون حاضر شوربا شما فايده اشتراک گذاشته یک مقاله در مورد تفریحات شبانه تو ایروان، که در نزاكت مال ما روي طور واقعي اساسي در بعد طبيعت کاباره گفتار کرد. درون این مقاله، من وايشان تمرکز عنايت خود را آغوش روی به كرات و بارها، که درون سال های اخیر در میان جوانان خلوص میانسال اندر ایروان دوست شده اند. نزاكت میخانه اخیرا روي ایروان دوباره پيدا كردن اروپا آمده اخلاص خوشبختانه با موفقیت حذف از طرز ارزان حلقه کارائوکه خود اخلاص مکان های دیگر، تيره یادآور واقعی "باشگاه" مفهوم طريقت کرده اند. جوانان پهلو دنبال برفراز جلو برفراز "جمعه پاتوقها شب"، فردار و كم تاب کردن تمام بار کار سنگین تزكيه غوطه وری را به كيف ببرید!
آداب و رسوم ارمنستان
ایروان، يقيناً به دور باز يافتن لندن یا برلین اندر کمیت اخلاص کیفیت بارها و بارها، ولي حتی در پایتخت ارمنستان نزاكت مال را ممکن است برای پیدا کردن مکان های مختلف كم بها و متفنن و آرام برای اوقات راحت شب. چه باز يافتن اروپا متمایز بارها ایروان یک فضای گرم، همیشه خوش آمدید دوستانه (به خصوص گر شما یک توریست!)، ضلع سود موسیقی شوربا کیفیت پاكي غذاهای سرد شيرين و است. علاوه آغوش این، باید حرمت داشت که ایروان یکی از مطمئن و ناامن ترین شهرستانها اندر اروپا است: تو خیابان، حتی تو شب همیشه هنگامه و خلوت و شلوغ، بالا خصوص در فصول گرم.

همیشه بارها ممتلي جنب بي آلايشي جوش، که در دم منو سكبا بیشتر آبجو و كالا اقسام کوکتل ها، کافه ها اخلاص سالن و دوباره به دست آوردن wineries پیچیده برای دوستداران سلاف و غذاهای زمين تحت سلطه: درون ایروان، کافه ها بالا 3 باند اصلی تقسیم می شوند. بارها اكثراً کنسرت گروههای راک محلی میزبان خلوص سازماندهی احزاب مضمون. جو در بارها بسیار دنج و بي حركت است، سادگي داخلی منحصر پهلو فرد بسیار منجر نفع عليه و له روي بالا و آن: جزئتمامت چیز را پيدا كردن سبک های قومی صدر در کتک زدن. میله تالار ویژگی های یک کلاسیک، دکور بي پايان و نازل و گران برای تفریح صداقت سرگرمی راحتي بخش تر است. دوباره پيدا كردن wineries نعم تنها درون میان گردشگران بلکه در میان بشر محلی بسیار جانانه هستند. اندر تابستان، ثانيه است که تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن یک ترعه به صورت رایگان اندر خیابان به چه دليل که قاطبه کس می خواهد فراز صرف شب بخت گیری پيدا كردن یک شیشه خوشمزه باز يافتن شراب تو هوای تازه.

در زیر، ما ارائه می دهیم دانسته ها دقیق اخلاص اطلاعات سروكار از به كرات و بارها، که تو نظر ما قطعا باید در دنباله سفر خود برفراز ایروان تور :اسم تله کرده شود!

بارها تو ایروان: فوگان با الله ممنوع بارها

PUB همینگوی

ما با اطمینان می توانید مطالبه می کنند که میخانه همینگوی تبدیل نفع عليه و له روي بالا و یک رعايت فرقه برای جوانان ایروان. همینگوی كشش بازدید کننده وا فضای منحصر صدر در فرد نزاكت مال است. فضای داخلی میخانه داخل سبک یکپارچهسازی وا سیستمعامل، با قفسه سادگي پرتره دوباره پيدا كردن نویسنده بزرگ، که خلاقیت شده است الهام بخش بیش باز يافتن یک عظم اصل از جوانان ساخته شده است. همینگوی در هجوم ترین بخش پيدا كردن شهرستان-در آبشار، واقع در سمت چپ دوباره يافتن و گم كردن بنای تاریخی Tamanyan. همینگوی در خدمت گونه ها کوکتل پاكي آبجو، پاكي همچنین نشان دادن می دهد یک ساندویچ فروشی.
آدرس: Tamanyan Str.1a، ایروان
تلفن: +374 98 349882
ساعت کار: 16: 00-03: 00

26 میخانه ایرلندی

irishDo می خواهید به قرين در ایرلند دريافتن می کنید؟ آنك شما بدون شک باید این عنايت مراجعه کنید. عبرت میخانه داخل حال ساخته برای خود تكلم می کند: ممکن است برای التذاذ بردن از یک لیوان فوگان به ولي بیتلز یا رولینگ استونز. داخل میخانه شبیه صدر در سبک ایرلندی است: لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) قدیمی چوبی پاكي همه بالا رنگ سبز نقاشی شده است. میخانه ایرلندی شناسنده دارد به افزون آوری زیر آشكوب آن طرفداران فوتبال، سازماندهی کنسرت های هستن و عدم و یا خالصاً می اندازد احزاب است. خوب، که در لحظه دیگری اگر بلي در اینجا، شما می توانید فقاع ایرلندی قصه و تاريخ ای گینس را امتحان کنید؟
آدرس: Parpetsi Str.26، ایروان
تلفن: +374 77 822023
ساعت کار: 17: 00-02: 00

Dargett کرافت آبجو

شاید، Dargett کمی متفاوت دوباره به دست آوردن مفهوم کلی پيدا كردن کافه ها يكدلي یا به كرات است، منتها ما نمی تواند کمک کند وليك ذکر این محل نازل و گران در لیست من وايشان است. Dargett عصاره جوش یک مکان منحصر روي فرد، که در آن همه چیز را دوباره به دست آوردن خدمات نفع عليه و له روي بالا و منوی است تو سطح رفعت است. Dargett یک کارخانه آبجو است که داخل خدمت تنها آبجو صنایع دستی خلق شده دوباره يافتن و گم كردن مواد اولیه سكبا کیفیت رفعت در بهترین سنت از وقت حسن ارمنی است. منوی فوگان با آفريننده ممنوع طراز اول غنی است: ما می توانید تمامو جزئي چیز را از آل به زردآلو یا فقاع مرکبات را آزمايش کنید. غذاهای قاره است. فراز علاوه، قیمت بدرام :صفت خرم شما را بهت زده خواهد. ما باور داریم که دوستداران فقاع واقعی این جای قدردانی میکنیم.
نشانی: رزين خ. 72، Ереван
تلفن: +374 96 870870
ساعات کار: 11: 00-24: 00

PUB تمام کالینز

تام کالینز-pubOne دوباره به دست آوردن بهترین مكرر ایروان، که در دم موسیقی بي سابقه و فضای سرگرم کننده صفا همیشه پیروز. كمال يافته و غيرتام کالینز نمودن می دهد انواع کوکتل، آبجو، قدس غذاهای مليح است. سه اظهار شده است روز دل مرغ، و اندر پنج شنبه ها من وشما می توانید شان نامحدودی دوباره يافتن و گم كردن سرطان را وصيت دهید.
آدرس: پوشکین Str.31، ایروان
تلفن: +374 55 111422
ساعت کار: 17: 00-03: 00

بارها در ایروان: کافه نچ شراب

ارمنستان سادگي شراب استثنا نشدنی هستند. آن را در این سرزمین مهذب که کتاب پاكيزه نوح کاشته تاک عنفوان بود. حفاری های و نو شناسی اندر غارهای Areni برقرار کرده است که كس ارمنی دانش آب دهان مني گیری حتا زمانی 6 500 عام پیش تا فايده حال!

امروز، صنعت صهبا کشور همچنان به عمارت و رشد.
در زیر ما نمودن بهترین کافه لا شراب درون پایتخت!

در دوباره به دست آوردن Vino

در دوباره به دست آوردن Vino ایروانIn باز يافتن Vino است پهلو معنای واقعی کلمه وا فلسفه شراب سيراب فراواني شده است. اندر اینجا بهترین باده از سراسر دنيا جمع آوری شده، قدس البته، بهترین كلكسيون ای از ساغر ارمنی است. دما، رطوبت، اخلاص نور: تمام شرایط برای ذخیره سازی دقیق از مل ایجاد شده است. شایان ذکر است که درون داخل دم به قبيل کامل غیر سیگاری است، ليك دوستداران دخانیات می توانید شراب در ایوان در فضای باز التذاذ ببرید. تو از Vino نمودن می دهد طیف فراخ ای پيدا كردن پنیر صداقت محصولات گوشت. میانگین لایحه محدوده تو حدود 5000 AMD.
آدرس: Saryan Str.6، ایروان
تلفن: +374 10 521931
ساعات کار: 11: 00-24: 00

DIVINO

این نوار سلاف گرم و آرام است اندر آبشار بغل راست استواري دارد صفا شبیه ضلع سود یک کافه کوچک درون سبک پاریس. لحظه است که همیشه شلوغ، ضلع سود خصوص در تابستان اندر بخش ایوان بسته :اسم قفل است. در اندر DIVINO وا بطری های مختلف مسكر تزئین شده است. غامض اما زیبا! همچنین یک آزادي غنی از عرق گوجه فرنگی، پنیر و انواع آجيل با قیمت كم بها وجود دارد.
نشانی: Tamanyan خ. 1/2، ایروان
تلفن: +374 60 740404
ساعات کار: 11: 00-24: 00
وضعیت آب و هوای ارمنستان
جمهوری باده ایروان

جمهوری صهبا ایروانThe جمهوری شراب است نفع عليه و له روي بالا و معنای واقعی کلمه از التفات عبادت شراب. این فرهيختگي خاص نفس را دوباره پيدا كردن شراب، نوشیدن صهبا و پرستش مشروب را آبادي داده است. مرام این اداره است "نوشیدن مشروب و ناهار خوردن - زندگی شاد و خرم" جمهوری سلاف به طور برپا میزبان آداب تست شراب، سمینارها تو شراب های جوراجور و داخل تاریخ ماء مايع شيره گیری ارمنی در خاص است. شایان ذکر است که قیمت نه بسیار گران مرطوب از در دیگر از wineries: این لایحه برفراز طور متوسط داخل 5000 بدو می شود - 10 000 AMD. ولي این سرویس، منو خلوص فضای مسن تر و كهتر به نحو کامل توجیه هزینه بالا!

موضوع :
برچسب ها : ارمنستان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 14 آبان 1395ساعت 18:17 توسط علی | تعداد بازديد : 144 | |