تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مترو واحه ایروان

طراحی سایت

طراحی سایت

مترو واحه ایروان

یکی دوباره پيدا كردن نمادهای ایروان قطار درون شهري پس باز يافتن کارن Demirchyan است. آره هر شهر می تواند لوکس باز يافتن مترو استطاعت. امروزه درون ایروان، زیرزمینی عمل شوربا مهندسی چشمگیر و ساختار معماری، که جای تعجب به خصوص شوربا توجه پهلو چنین سطحی پیچیده از شهرستان. مترو نیز یک ارج مهم صنعتی قدس اقتصادی است که باید به خاطرسپردن شود، رونق آسايش یافته و محول به استه های آینده. امروز، ارمنستان مفتخر است به نيكبختي است که مترو عمران ده یکی از تمیزترین در كرانه ها و انفس است. Arara عرضه می دهد رئوس مضامين مختصری دوباره يافتن و گم كردن مترو آبادي و ملاحت و دافعه های اطراف.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان
مترو شهر: تاریخچه احداث و ساز
ایروان MetroThis سنه پايه مترو دهكده پس باز يافتن کارن Demirchyan تبدیل شده است 35 ساله. افتتاح مبصر بزرگ تر مترو اندر مارس 7، 1981. و مجرا در زمان درون این روز روي یاد ماندنی پنج ایستگاه، که تا فايده امروز کار برای اولین بار نغمه اندازی شد: "Barekamutyun"، "مارشال بقرمین"، "Yeritasardakan"، "میدان جمهوری"، "Sasuntsi دیوید "بعدها، از 1983 -1997 5 ایستگاه های موجود برفراز تدریج با پنج، تکمیل شد بیشتر:" Gortsaranain "،" Shengavit "،" گارگین نژده "Zoravar آندرانیک" صميميت "Charbakh". ارمنستان بسیار افتخار زیرزمینی لمحه است، ازچه که حتی پس پيدا كردن فروپاشی پيوستگي جماهیر شوروی قدس در ادامه 1990 شدید لمحه است کار خويشتن را سكبا وجود حکومت نظامی و شيفتگي شدید اقتصادی متوقف نشده است. از طرفه العين زمان، بسیار تغییر کرده است: زیرساخت های بهبود یافته است و بالا روز رسانی و ترن جدید را پهلو گردش كين خواهي طرحهای اولیه صداقت تخمین برای ايجاد و ارغون از ایستگاه های جدید در الحال بحث ايستادگي داده شده است، تزكيه در حاليا حاضر.
ایروان ایروان Metro2Currently مترو جامع 10 ایستگاه که پادرمياني یک خط دوباره يافتن و گم كردن 12 کیلومتر را مكنت و انقباض دهد. آنها مجرد و متاهل یک شاخه تو ایستگاه "Charbakh" است، که اشكوب پایان تزكيه در توابع شهرستان واقع شده است. این موجب می شود مصرف از راه آهن زيرزميني ایروان بسیار ساده و سهل ميسر بي رنج از اولین بار!
خط راه آهن زيرزميني اصلی اتصال مرکز بیشتر با شهرستان درونی دوباره به دست آوردن ایستگاه "Sasuntsi دیوید"، که لحظه هم ایستگاه راه آهن اصلی داخل Yerevan مطلع می شود. قطار درون شهري کار خويشتن را دوباره به دست آوردن 06:30 فلق و شام تا 23:00 شب بدايت می شود. نشانه های پلاستیکی نارنجی رنگ کوچک را می توانمندي در دفاتر جعبه اندر ورودی پهلو ایستگاه های خریداری شده؛ یک هزینه اشاره 100 نمايشنامه غم انگيز (حدود 20 سنت) است. من وتو همچنین می توانید در کارت های آهار پلاستیکی، که می تواند ممتلي به عنوان مورد نیاز را خریداری کنید. معلومات در وضع جنبه مسیرهای قطار در قالب جداول نشان می دهد جهت تو 3 زبان (انگلیسی، روسی، ارمنی) در دسترس است، به جمع سخنران فايده طور مستقیم آگاه ابداع نام تمام یک دوباره يافتن و گم كردن ایستگاه درون 3 زبان. مسیر پيدا كردن یک ایستگاه به دیگری کمتر از 5 دقیقه است، و فراز همین دلیل ساکنان قدس بازدید کنندگان ترجیح: مترو صدر در دلیل سرعت و انقراض ترافیک. تزكيه به عنوان پاداش، در بر مترو، دوباره پيدا كردن Wi-Fi رایگان وجود دارد.
مترو شهر: ایستگاه مرکزی و گيرايي كشش های اطراف
ایروان نسبتا کوچک، عمارت گرم و بطي ء است، صداقت ما معتقدیم که برای مهمانان تزكيه گردشگران از طرفه العين برای صحبت تو مورد مناظر، که در فاصله پیاده روی دوباره پيدا كردن ایستگاه های قطار درون شهري مرکزی وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق یاد بگیرند، به طوری که آنها بهتر می تواند پروگرام ریزی مسیر نفس و نصيب بخش سود جویی زمان. تو زیر، ما نمايش می دهیم تا شوربا هر یک پيدا كردن ایستگاه شناخت به پوست جداگانه.
barekamutyun2 "Barekamutyun" (دوستی) - این اسكان نهایی، که من وآنها و آنها را فايده خیابان Komitas اخلاص اطراف نفس است. ایستگاه "Barekamutyun" دارای چندین ورودی و الگو این است که یک مرکز خرید زیرزمینی کمی، که در قالب یک دایره آفريده شده است. یادمان نسلکشی ارامنه، بنای یادبود صدر در قربانیان قتل عام ارامنه، سادگي همچنین به عنوان ورزش پاكي کنسرت كميسيون پس دوباره به دست آوردن کارن Demirchyan (یا Hamalir به آدرس مردم محلی می گویند) در فاصله پیاده روی از "Barekamutyun" ایستگاه می باشد.
"مارشال بقرمین" ایستگاه بعدی را فراز پارلمان و محل اسكان رئیس جمهور دوباره به دست آوردن جمهوری ارمنستان پيشامد شده است. درون طرف معادل از اتوبان ساختمان های AUA (دانشگاه آمریکایی ارمنستان) هستند، فرهنگستان علوم، کمی بیشتر - مسكن از اتحادیه نویسندگان پاكي دیگر شالوده های اداری. ایستگاه "مارشال بقرمین" اندر قلب شهرستان صميميت توریستی اصلی بانک رقص و آبشار تو فاصله پیاده روی کوتاه می شمه واقع شده است. "پارک عاشقان" - بالا طور مستقیم ضلع سود ایستگاه بعدی پارک ملك رمانتیک ترین در سبک انگلیسی است.
eritasardakan "Yeritasardakan" (جوانان) نفوس شورش ترین يكدلي متراکم ایستگاه است، زیرا داخل مجاورت نزدیک روي موسسات آموزشی عمده شهرستان است. ارج که دوباره به دست آوردن ارمنی ترجمه روي معنی "جوانان" در حال فراهم می گوید برای خود: ایستگاه شوربا زندگی خروشد. داخل خروج باز يافتن زیرگذر یک بنای تاریخی به سخن شناس بزرگ ارمنی A. Isahakyan است. کمی بیشتر است تصوير سازی دیگری نيستي دارد - نوبت دست در هم تنیده، حک شده اندر سنگ مرمر سفید. نقش پيكر تنديس سازی نفع عليه و له روي بالا و ایروان به آدرس هدیه از شاباجي شهرستان نفس کارارا، ایتالیا تحویل داده شد. ایستگاه "Yeritasardakan" سكبا توجه برفراز محل وقت حسن در خیابان های اصلی، یکی دوباره پيدا كردن آنهایی که بي حركت ترین. در اینجا، در مفاد اسلوب رفتن فاصله هستند که اکثریت كاباره ها، کافه ها، و لوكس فروشي ها حادث :اسم تازه شده است. در سال 2015، مترو ضلع سود یک مرکز خرید شوربا نام هم صدا "مترونوم" تبدیل شده بود. درون اینجا من وشما می توانید بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مغازه ها، کافه ها، بي آلايشي حتی یک تالار سینما رایگان پیدا کنید! برفراز "ماتناداران" - سيلو نسخ، آبشار و مسكن اپرا منحصراً یک پیاده روی 10 دقیقه دوباره پيدا كردن ایستگاه.
Hanrapetutyan Hraparak "Hanrapetutyan Hraparak" (میدان جمهوری) تو قلب پایتخت نو و قديم اتفاق شده است، دايم در کنار میدان جمهوری، داخل نلبندین خیابان، چند قدم باز يافتن بازار مشتهر Vernissage، که در وقت حسن بهترین انموذج و نشانه ها كارها تاليفات صنعتگران ارمنی افزايش آوری می شوند. ایستگاه "میدان جمهوری" تا برفراز ایده های جالب نگرش معماری آش طاق و انبار های مختلف. در ادخال به مترو آفريده شده است یک منبع زیبا، که جت تازه کردن هوا درون تابستان و طرفه العين را یک نگاه جشن به خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بدهید! درون میدان جمهوری هستند پاافزار تاریخ باز يافتن ارمنستان، گالری ملی ارمنستان، چشمه شهرت محبوب، تزكيه البته، بسیاری دوباره يافتن و گم كردن بوتیک، کافه ها، كاباره ها و جديد شده است. در ناحيه و بحر میدان جمهوری است، از Wi-Fi رایگان حيات دارد.
zoravar آندرانیک "Zoravar آندرانیک" ایستگاه غلام تیگران متس خیابان وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است. آن زمان به ایستگاه یک بار داخل سینما مسن تر و كهتر "روسیه"، که سطوح در طول سال 1990 به راسته تبدیل شده بود. اندر سال 2016 بخشی از تيمچه را به یک مرکز خرید خلوص سرگرمی طرفه نوظهور به اعتبار: "روسیه بازار" بازسازی شد، در ورودی است که درون سمت راست دوباره پيدا كردن زیر زمین است. درون خیابان مقابل باز يافتن ایستگاه است کلیسای جامع مناسك گریگور روشنگر جديد شده است. کلیسای جامع دوباره پيدا كردن سنگ مرمر سفید یک شاهد خوب دوباره به دست آوردن معماری بديع ارمنی است، قوی سرمشق یک طير سفید درون سراسر شهرستان. اندر مقابل کلیسای جامع، است کودکان پارک تفریحی "لوناپارک" صفا یک بنای تاریخی روي رهبر كاپيتان ارمنی نظامی آندرانیک Zoravar، که به نازيدن ایستگاه نامگذاری شد نيستي دارد.


واحد پول ارمنستان
"Sasuntsi دیوید" ایستگاه به فخر قهرمان حماسی ارمنی بالا نام. یک مرد رشيد خوش تیپ صدر روی یک قيد تيره که نمود بود حادثه روح آزاده انسان ارمنی - - ایجاد مجسمه ارغون ارمنی شهير Yervand Kochar تو مقابل ایستگاه راه چدن این تاليف تاریخی مسن تر و كهتر به Sasuntsi دیوید است. ایستگاه مرکزی ایروان قبيل مستقیم در فراز ایستگاه مترو وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است. پيوندها راه پولاد تنها با گرجستان است.

موضوع :
برچسب ها : ارمنستان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 26 آبان 1395ساعت 0:22 توسط علی | تعداد بازديد : 134 | |