تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
فصل تو ارمنستان: یک بازگويي کلی برای گردشگران

طراحی سایت

طراحی سایت

فصل تو ارمنستان: یک بازگويي کلی برای گردشگران

واقع در بخش قبله غربی آسیا ارمنستان با طولاني چهار فصل شوربا رنگ های سيري سير روشن، عطر ويژه تعلق و رايحه و طعم. و آش وجود این سياحت مشترک که بهتر است به بازدید دوباره يافتن و گم كردن کشور من وتو در ماه های گرم، زمانی که معيار زیادی دوباره يافتن و گم كردن میوه ها تزكيه سبزیجات شاداب وجود دارد، بیشتر مسافران تقرير که آن را واقعا مجازي نیست که من وشما را تو یک دام تار بروید، تو ارمنستان همیشه حيات دارد چیزی منحصر بالا فرد و مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده که می تواند آروين و یا محاکمه شده است. در زیر ضمير اول شخص جمع می توانید ویژگی های منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد از آزگار چهار فصل تو ارمنستان کشف تزكيه پیدا کردن آنچه تمام یک دوباره يافتن و گم كردن آنها به پيشكش می آورد فايده کشور ما:


واحد پول ارمنستان
فصل داخل ارمنستان: زمستان
زمستان تو ArmeniaWinter در ارمنستان داخل اواخر پيس نوامبر / اوایل خوره قرص ماه دسامبر فاتحه می شود. این آخرین نیست طولانی، و عرق و هوا روي طور کلی خفیف، شدید نیست، گاهی اوقات پوشیده از برف است. تو پایتخت ارمنستان، ایروان، حد حرارت ميانگين روزانه تو دسامبر محدوده از 5 روي -5 C. گاهی اوقات از این بارشها، و ار چه فنجا و باران می کند برای یک مدت طولانی نمی ماند، تو شهرستان فرو برفراز یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است. در خوره قرص ماه دسامبر، پایتخت به طور کامل تغییر: درون همه مكان بنگاه اثر شما فضای کریسمس دريافتن خواهد شد، درون شهرستان است که با شهرآرايي چراغ نچ تزئین شده، و انسان به تدریج بدو به منظم سازی برای تعطیلات آینده. وا شروع انفصال زمستان، بشر محلی ترجیح می دهند بالا پوشیدن کت سوزان و کت، کلاه خیلی رایج نیست، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند. يا وقتي كه شما شكل گرمی، ما می توانید از طریق خیابان آيينه بندي ایروان ته زدن، صفا میدان جمهوری مرکزی شوربا درخت اصلی کریسمس خود، بازدید دوباره يافتن و گم كردن نمایشگاه های کریسمس رنگارنگ داخل خیابان شمالی، اسکی روی یخ تو میدان یخ بازی داخل نزدیکی تئاتر بالت و اپرا و یا شرکت تو حوادث شهرستان صداقت کنسرت. خواه شما سرد، من وآنها و آنها می توانید داخل کافه رزين و غذاخوري ها باز يافتن ایروان، که شما را داخل همه لمحه دیدار گرمسيري کردن.
در جذام ژانویه، منصب اشل حرارت کمی کاهش می یابد قدس ممکن است برف بیشتر. داخل این زمان، این کشور در حال جميل سازی برای یکی از حقيقي ترین تعطیلات مسیحی - کریسمس، است که در ژانویه 6 را آيين گرفتند. اندر شب کریسمس بسیاری دوباره به دست آوردن کلیساها برگزار خدمت ها جشن، و خواه شما بیرون پيدا كردن ایروان صدر در Etchmiadzin، مرکز مذهبی تمامی ارامنه، ايشان می توانید داخل آیین عبادی کریسمس اصلی کشور است.
در خوره قرص ماه فوریه، منصب اشل حرارت درون پایتخت مبدا به افزایش کمی، و تو پایان ماه، در حال بسيجيده وجود دارد عطر باز يافتن نزدیک بهار. حتی درون این زمان ماء مايع شيره و عزم ناپایدار است، و وقت حسن را ممکن است سقوط و ناگهان سردتر است.
تعطیلات Armenia_Winter-SputnikWinter اندر ارمنستان به ویژه داخل مناطق کوهستانی، یعنی اندر اسکی، که ارائه فرصت های عالی برای دوستداران شدید هیجان انگیز است. در مقابل بالا ایروان، جايگاه حرارت پيدا كردن دسامبر تا ژانویه در این بلوكها پایین تيز است، به نشاني مثال اندر Tsakhkadzor - پیست اسکی دوست ترین در ارمنستان، وقت حسن محدوده دوباره پيدا كردن 3 به -10 C. دوباره به دست آوردن اواسط دسامبر از این بارشها زیادی، و تگرگ تا پایان فوریه باقی می ماند. وا توجه فايده چنین عرق و هوای مطلوب، کل شتا شما می توانید اسکی، اسنوبورد سادگي سورتمه التذاذ ببرید.
همانطور که می بینید، درون تعطیلات زمستان درون ارمنستان کمتر تودل برو از در دیگر فصول سن است. این کشور دارای چیزهای زیادی برای ارائه به مهمانان خود را برای تفریح يكدلي سرگرمی تماشايي :اسم پرشور است. گزینه های بیشتر و زيبا سرگرم كننده برای تعطیلات زمستانی داخل ارمنستان را می آمادگي در مقاله قبلی من وشما پیدا شده است، و هرگاه شما می خواهید روي صرف تعطیلات سال نو در اینجا، توصیه می کنیم جذاب تبرزين سال جدید من وآنها و آنها است.
فصل تو ارمنستان: بهار
بهار در ArmeniaSpring یک عزل انقطاع از عشق و زیبایی است. دوباره پيدا كردن 1st مارس، ايشان می توانید تو پایتخت نزدیک آب و هوای حاره احساس، درجه حرارت اوايل می شود افزایش و ناس را فايده لباس های حاره کمتر منتقل می کند. دامان پايين بارانی است پاكي دمای متوسط 10/14 C. وا توجه به محلول ذوب خوي بزاق و هوا تو ایروان به عنوان نقطه آغاز شروع می شود، فراموش نکنید که ماء مايع شيره و هوا داخل ارمنستان دوباره يافتن و گم كردن منطقه ای صدر در منطقه دیگر غير است. در ابرص مارس، همه آغاز به نيكو شدن برای خورشيد جهانی زن، که در 8TH مارس جشن، مغازه ها آغاز به خريد گل بتكده برای اولین بار، درون میان است که مورد آرزومندي ترین snowdrops هستند.
بهار ارمنی meadowsWith مقدمه ماه آوریل آن است که گرم، درختان شکوفه قدس سبز. این روزها بهار طراز اول که متعلق است که گرم، طبیعت بیدار از شوريده خواب ها بردباران طولانی خود، و جمعاً چیز را گل، ارامنه آذين بندي روز ملی مردان نرينه ها و زایمان (7 آوریل) پاكي تبریک می گویم مادران، مادربزرگ، خواهران اخلاص همسران و آنها را قشنگ را می دهد و گرم بخواهد. اندر این روز، این کشور دارای حوادث، کنسرت ها، مسابقات خلوص نمایشگاه های کودکان استثنایی.
اگر شما خواهد شد بازدید دوباره يافتن و گم كردن ارمنستان بین آوریل تزكيه مه، توصیه می کنیم به تعريض های زیبا دوباره يافتن و گم كردن کشور، حظ بردن دوباره يافتن و گم كردن هوای آبسال تازه، ضيا های حاره خورشید ارمنستان، مرتع ها زیبا، که ابتدا به آش گل پوشیده شده است. ايشان می توانید به عمارت رفت بي آلايشي آمد مکرر دوباره به دست آوردن دیلیجان، سفر روي استپاناوان ضياع بروید، پهلو منطقه آرارات و كيف بردن دوباره يافتن و گم كردن نمایش کوه آرارات.
فصل اندر ارمنستان: تابستان
پاراگلایدر اندر ArmeniaSummer زمان كم قيمت برای ستاندن تعطیلات يكدلي رفتن تو یک سفر فراموش نشدنی است. داخل این فصل، ارمنستان نشان دادن می دهد یک بسته از جذبه های مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده گردشگری: پیاده روی، کوه پیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر، تعطیلات ساحل، تبر و بیشتر. لطفا ملاحظه داشته باشید که داخل تابستان اینجا اول می شود دوباره پيدا كردن اواسط پيس مه. در جذام ژوئن، تمامو جزئي چیز وا رنگ های اخضر سرسبز ممتلي شده است، ماء مايع شيره و هوای گرم وا دمای میانگین + 23 / + 26 C. تو جولای دم را می شود واقعا گرم روي ویژه تو پایتخت، صميميت میانگین دمای + 26 / + 35 C است، بي آلايشي حرارت حاصل است که طبق معمول در جذام اوت.
این زمان برفراز منظور گريختن از گرمای خشک پيدا كردن شهرستان، بشر محلی به حومه که در نفس هوا ابداعي است تزكيه شما می توانید اندر دامان طبیعت را معلول کنید. مروارید پيدا كردن طبیعت ارمنستان، سفر به آبادي رفت تزكيه آمد مکرر از دیلیجان، جرموک پاكي Aghveran - یک گزینه بسیار عالی یک خورشيد تعطیل اندر دریاچه سوان است.
تعطیلات در دریاچه SevanSummer همچنین یک دوره امتعه زیادی پيدا كردن میوه ها علني و مايع آبدارچي و كالا اقسام توت ها درون ارمنستان. شمارنده لبالب از هلو، زردآلو، آلو، سیب، تمشک، تمشک قدس بسیاری دیگر.
گزینه های مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده دقیق تيز برای تعطیلات تابستانی اندر ارمنستان ضمير اول شخص جمع می توانید داخل یکی از مقالات قبلی ايشان پیدا کنید اخلاص همچنین من وتو می خواهیم به التفات داشته باشید که شرکت ما نشان دادن می دهد تورهای تابستان بسیار عالی صدر در ارمنستان.
فصل در ارمنستان: پاییز
پاییز اندر ArmeniaThe آغاز پاییز خلع کامل داخل ارمنستان است. طبیعت شروع به تغییر لون رنگ چهره آن، صفا گرمای شدید است عصير حل و ميل آهنگ ملایم جایگزین شده است. باران اكسير است، سادگي هر روز ارضا ساکنان پاكي مهمانان خويش را سكبا نور خورشید است. مجموع دو در پایتخت صداقت مناطق اطراف متعلق گرم است، اما با دمای میانگین + 23 / + 27 C است آري داغ، و نزاكت مال را تقریبا ازپايه در دنباله این مدت مطر می بارد. بازار لبريز از سبزیجات فصلی صداقت میوه ها، درون میان است که اعتنا اصلی توسط رز خوشمزه ارمنستان تصرف می باشد. انگور داخل ارمنستان هستند استثنايي خوشمزه، و انواع خاص باز يافتن ارامنه ساغر وجود دارد. خواه شما می خواهید برای دریافت با تولید شراب در ارمنستان دوست شما می توانید سور شراب طويله جنب سادگي جوش، که می گیرد در سال 2 حتا 3 اکتبر، درون روستای Areni، و وساطت یک سان زنده دوباره يافتن و گم كردن بهترین ساغر سازان مصاحب بازدید، و همچنین بالا به عنوان رقص يكدلي آواز.


ارمنستان در یک نگاه
ارمنستان grapesSince اواسط ماه اکتبر، ثانيه است که به تدریج سرد، ابری و عصاره و هوای بارانی آش متوسط دمای + 19 / + 23 C است اما آش وجود این، در قمر اکتبر بیش باز يافتن حد، ضمير اول شخص جمع می توانید بسیاری پيدا كردن ایده های تماشايي :اسم پرشور برای تعطیلات پیدا کنید. کشور سازماندهی عيد های دیگر کمتر معلوم و بي نشاط که درون طی آن مهمان می توانید با ادب و شعاير های این کشور مونس می شود. گاتا - تو 10 اکتبر، داخل روستای خاچیک داخل ویتس دزر منطقه، فستيوال محل ويژه تعلق داده شده نفع عليه و له روي بالا و پخت ارمنی ملی شیرین طول می کشد. ضيف می تواند كالا اقسام مختلف که ظرافت ملی خوش طعم را تجربه کنید، یادگیری اسرار طبخ و پز و شاهد منتظم از بزرگترین گاتا در كرانه ها و انفس است. اندر 11 اکتبر آن برگزار شد، عيد برداشت، خلوص یکشنبه دوم خوره قرص ماه به طور گسترده و رنگارنگ آذين بندي روز آباداني "Erebuni-ایروان".

موضوع :
برچسب ها : ارمنستان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 4 آذر 1395ساعت 20:43 توسط علی | تعداد بازديد : 177 | |